Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

fredag 20 januari 2012

Håll tummarna i morron!

Kikar in och säger hej.
Har varit lite osynlig i Mollylandia senaste tiden, men har följt det hela på avstånd.
Ja, jag vet att jag är fruktansvärt dålig på att kommentera, men jag har läst och följt med så gott jag hunnit med.

Det som har skett mig är att jag beslöt i höstas att ta ganska många steg tillbaka, att förändra inte bara mitt shoppingbeteende utan även en hel del andra beteenden och skeenden i livet.
Antagligen en liten för tidigt kommen 40-års kris, men det jag fann när jag började mitt sökande, var att ju mer jag sökte, desto större möjligheter öppnar sig! Känns lite som att jag har börjat glutta på locket till Pandoras ask. Saker behöver inte alls vara så förutsägbara som de har kännts de senaste åren.

I morgon tex kommer det sex sällskap och skall kika på vårt hus som är till salu. Hur spännande och stort är inte det liksom?
Du får hemskt gärna skänka mig en tanke imorgon vid 13.00 att det går vägen. Hade verkligen varit skönt att fått huset sålt och papprena skrivna! Så att vi kan ta nästa steg i livet och komma vidare.

Nu skall jag fortsätta visnings städa.

Vi ses och hörs!

Fredagskramar!

3 kommentarer:

A-K sa...

Vad kul att se ett livstecken från dig!
Jag håller mina tummar stenhårt för er imorgon!

STOR KRAM

Cia sa...

Håller verkligen tummarna för er stenhårt. Vet själv hur skönt det är att kunna stryka en sak på listan för att komma vidare i livet.

Mollyflickan sa...

A-K

Käraste A-K! Vad glad jag blev av att läsa din kommentar! Dina tummar hjälpte! :)
Vi får ta några glas bubbel nu i vår när jag kommer upp!

Cia

Finaste Cia. Tack för din fina kommentar. Japp, det är så otroligt skönt att känna att man kan ta nästa steg i livet och "ticka av" en sak på livets wish-to-do lista! Kramisar,