Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

söndag 22 januari 2012

Nytt namn - nya möjligheter!


Sitter här nybadad tillsammans med dottern i soffan och myser under filten och tittar in i öppna brasan. Livet är skönt!

Som du ser så har jag bytt namn på bloggen. Detta för att jag känner att jag skall kunna skapa liter mer utrymme för mig själv härinne och för att jag den senaste tiden verkligen tränat aktivt på att - just det - bara vara.

Har du inte läst denna lilla söta bok - så kan jag varmt rekommendera den. En perfekt värdinnegåva att ha med sig istället för den obligatoriska vinflaskan nästa gång.

Hoppas du hänger med mig!

Må gott i snön!

3 kommentarer:

Fröken Abbe sa...

Nä, den har jag inte sett. Hoppas du känner att du kommer trivas bättre med din blogg nu!
Kramar

Anna sa...

Kul att du är tillbaks! De flesta OM-bloggare verkar ha gjort just detta - gjort om sin blogg. Och faktum är att kläder är en så otroligt liten del av livet och det är så mycket annat som är betydligt mer intressant. Hoppas att visningen i går ger resultat och jag ser fram emot att Bara Vara här
Kramar

Mollyflickan sa...

Fröken Abbe!

Tack för det! Japp, nu kommer jag nog att bli mer "bred" än förut - men det känner jag för nu så det är så det får bli! Tänker på dig och dina fina rosa mollysar! Boken är verkligen en supergåva - fick mitt ex av en fin vännina och den är underbar!

Anna!

Vad kul att du vill vara här med mig på min lilla bara vara zon i blogglandia. Japp, det verkar ha gått vägen idag - är så glad så!
Nu skall jag bara njuta av återstoden av kvällen!