Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

torsdag 16 juni 2011

Reedy tunic & Hunky Dory chinos blev dagens outfit för mig!

En snabb hälsning med en som vanligt ganska halvkass bild från ytterligare ett hotellrum får bli min dagens.

Underbara Reedy tunic i chalk gör sig riktigt bra mot Hunky Dorys chinos eftersom brodyren på armarna matchar färgen på byxorna.

Har du själv Reedy tunic?
Vad tycker du om denna?
Vad tycker du om komobon - hiss eller diss?
Nu skall jag rusa vidare!

Lev väl & Må gott i solen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar min reedy (samma färg som du faktiskt). Men första gången beställde jag den utan att prova och den var ju lite trång kan man säga... Fick gå upp en storlek för att kunna stänga dragkedjan. Men på är den underbar tycker jag. Sval och skön nu när det är varmt plus att den på korta mig blir lång som en klänning! :)

/Kortisen

Anonym sa...

Ja, har den, men tyvärr har den blivit hängandes i garderoben. Tycker det är så mycket tyg och känner mig som ett tält. Ändå vill jag inte sälja den. Så blandade känslor.
MEn fin kombo! Hiss!

/Not Ready for Reedy

Mollyflickan sa...

Kortisen:
Jag förstår vad du menar, jag gick själv upp till en 3:a i denna, och den sitter på gränsen kan jag säga. Tur att jag inte beställde 2:an - jag velade mellan 2 o 3, och en 2a hade jag aldrig klämt in mig i!
Hade egentligen velat ha den som en klänning med underkjol under, men den blir på tok för kort på mig, så det får bli tunika med byxor på för min del! :(

Not Ready for Reedy:
Precis samma var det för mig, den har bara hängt och hängt och hängt i garderoben - helt oanvänd! När jag satt på mig den så har den inte kännts klockren, och den har åkt in igen, mkt pga att det känns lite som att ha ett tält på sig. Men så bestämde jag mig, nu skall jag verkligen använda ALLA min Mollysar, inte bara "de gamla vanliga", och efter en dag med denna outfit, så känns det helt ok! Du kan väl ta ett foto med din på & maila över när du använder din, vet ja?

Trevlig kväll,
Mollyflickan

AB sa...

Härligt tänk med det där att använda alla Mollysar. Eftersom jag inte har någon butik som säljer OM i närheten köper jag allt på nätet och tja, det är inte alltid det ser ut som på bild och storlekarna är ett kapitel för sig själv.
Och så är jag för lat i många fall att returnera så det är många plagg som hänger i väntan på bättre dagar.
Reedyn ser kanonsnygg! Kanske blir span efter en sådan.