Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

lördag 18 juni 2011

Redo för Köpenhamn i grytlappskoftan #200 Kettle Coat & Filippa K!


Slänger in en sen dagens.
Ikväll är vi faktiskt barnlediga igen och skall fira med en övernattning i Köpenhamn med god middag på Nimb och utgång senare ikväll.

Dagens, eller rättare sagt kvällens blir en kombo jag precis kommit på - tycker den funkar rätt bra ihop faktiskt!
Består utav byxor i satin och svart, rak ärmlös tunika från Filippa K. För att få lite mer liv i det hela valde jag att kombinera det med grytlappskoftan,  #200 Kettle Coat, från förra året.
En goding som tyvärr ej blivit använd utan bara hängt på sin plats i garderoben av någon konstig anledning. Men ikväll skall det så bli ändring på det! Hoppas bara att det inte blir allt för mycket regn, det hänger i luften tyvärr!

Ha nu en helt underbar kväll!


Vad tycker du om denna kombo?
Vet du vad koftan heter och vilket nummer den har? (Tack för hjälpen med nr & namnet! )

4 kommentarer:

Anonym sa...

Denna snygga kappa heter #200 Kettle Coat.
Riktigt snygg i multi! Kan tänka mig att det ger resten av den svarta outfiten en ordentlig färgklick.
Ha en underbar barnfri kväll, låter super mysigt.

/Cilla

Mollyflickan sa...

Cilla:
Tusen tack för hjälpen med namnet - ibland står det bara still!

Nä, nu måste vi verkligen gå säger maken!
Ha en supernice kväll du oxå!

Kramisar,
M

Dr Molly sa...

Hoppas ni har en underbar kväll! Fin kombo! KRAM

Mollie sa...

Hej du är jättefin! Hur är det med dig? Jag mår bra! Vore kul att träffas! Du ska inte förbi Stockholm snart?? Kram