Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

fredag 24 juni 2011

Kvällens blev en snabbt hopkok med bla Livloving dress!


Slänger in en snabb kvällens som får bli dagens outfit.
Bråkar med datorn för att få över fotot på hur vi såg ut vid dansen runt midsommarstången innan ikväll - förhoppningsvis får jag rätt på det senare ikväll - håll utkik!

Men nu till sillen så är jag klädd så här:
Vit kavaj från Joy.
Livloving klänningen
Vita byxor MQ
Skor Ecco.

Ha en helt underbar midsommar kväll - det har vi i glada vänners lag!

Vad tycker du?
Hiss eller diss?

2 kommentarer:

Gävletösen sa...

Ja minsann, det blev något liknande som här i Gävle! :) Jag var dock våglig och körde utan något under. Var lite kallt om benen men det funkade.
Kanon-hiss skulle jag vilja säga!
Hoppas att ni hade det trevligt.

Trött Gävletös sa...

Oj. Utan något under lät ju som om jag vore spritt språngande naken... Men alltså utan byxor/leggings. Det var så jag menade