Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

lördag 25 juni 2011

Efterlysning av bild på Din garderobsjuvel!


Hej,

Kikar in efter en slapp dag vid poolen. Firade en mycket lugn och mysig midsommar natt igår med goda vänner, tack för att ni finns!

Midsommardagen har gått i slapphetens tecken, vi har bara slappat och haft det bra!
Ibland är det så skönt att bara vara, strunta i att det blåser in smuts i vardagsrummet från altanen, låta barnen  springa in blöta - men lyckliga, och hämta ut fler leksaker, ja, släppa alla "måsten helt" och bara sjunka längre ner i lounge gruppen och tycka livet är riktigt härligt!

I morgon tänkte jag återkomma med ytterligare en gammal goding, eller som jag valt att kalla den här typen av inlägg, ytterligare en garderobsjuvel som skall få komma ut och lufta sig!

Ha en helt underbar kväll, nu skall vi käka chips och titta på sommarkrysset!

Har du någon gardeobsjuvel?
Har du några gamla godingar som bara hänger där i garderoben, och aldrig får komma ut och lufta sig?
Varför tror du att du aldrig använder detta plagg?


Maila gärna en bild och kortare beskrivning till mig så kör vi en litet kollage av garderobsjuveler!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysig bild! Är det ert hus?
Skall fundera om jag kan ordna fram någon bild!

Mvh,
Lotta

Anonym sa...

Ser helmysigt ut.
SJälv har jag några juveler som bara hänger på galgarna, vissa som väntar på att bli ivuxna igen, eller snarare; jag behöver bli mindre för att få på dom igen.. bland annat en tea dress, två up to me ism-dresses och en underbar liten taradiddle. Lovar att jag ska skicka bilder på dom - när jag har kommit i dem.
Ha det bra önskar Cia