Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

måndag 27 juni 2011

#710 Dip dye och Livingloving = hiss eller diss kombo?

Du som följer bloggen har ju kanske sett att jag letat mig halvt fördärvad efter Dip Dye carding i powder.
Nu när jag förhoppningsvis har en som är på väg över till mig från andra sidan atlanten, så tänkte jag berätta varför:

Jag har ända sedan mötet hos Odd Molly varit på jakt efter den snygga outfit som deras Produktchef Karin, har jag för mig att hon hette, hade på sig.
Den kombon fastnade liksom på näthinnan, och har inte släppt sedan dess.
Ja, det är samma beteende som alla andra former av beroende, jag erkänner, jag blev en Livingloving  & dip dye powder maniac!

Nu har jag dock fått tag i den i rätt färg, hoppas jag, och väntar med spänning på hur resultatet skall bli IRL på mig.

Därför tänkte jag slänga ut frågan här vad du tror om följande kombo:
Livingloving under, över byxorna nedan.

Dip Dye long-cardigan i Powder

samt dessa byxor uppvikta undertill?
(Bilden är klickbar till sommarens bästa byxor enligt mig!)

749317



Vad tror du om detta?
Hiss eller Diss?
Vet du vad Livingloving hade för nr?

7 kommentarer:

Nadia sa...

Tycker det ser ut som en suveränt sygg kombo - ser md spänning fram emot bilder!
Kram!

Cia sa...

Åh, den måste man nog se komplett på någon för att kunna avgöra.
Ser fram emot det med spänning!

♥ Bina ♥ sa...

#248 heter den - jag lyckades få hem just den färgen - älska! I koftväg kan jag bara säga att det är enklare att matcha den med något rosa än något powder. Har du fått tag i koftan? (Jag tror det blir skitsnyggt!)

Saknar dig - hoppas vi ses snart!
KRAMAR

♥ Bina ♥ sa...

(DÖÖÖH inser nu att det var för en timma sedan du uppdaterade.. okej då hoppas jag på att koftan kommer!) KRAM

♥ Bina ♥ sa...

OCH - när jag ändå är igång.. exakt VAD har du under livinglovingspetsen i den färgen?

(den ljusblå var lätt, ett chalklinne och den röda ett rosa.. men på denna färg är det svårt)

Mollyflickan sa...

Nadia:

Tack - jag väntar oxå med spänning och lägger upp bilder när den kommer från det stora landet i väster!

Cia:
Ja, jag vet - det är så svårt att sitta så här med produktbilder och försöka skapa sig en uppfattning -jag hoppas dock det blir bra när den väl kommer!

Bina:
Kära du, tack för hjälpen med nr! Jag har ett svart enkelt MQ linner under den på bilderna från midsommar. Svårt med vitt eller chalk under, det blir inte bra färgmässigt. Jag kör på svart under! Hoppas det gott bra med sonen nu?

Kramisar,
M

♥ Bina ♥ sa...

Aha - skall testa svart nästa gång!

Det är helt okej med lillkillen!

KRAMAR