Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

tisdag 28 juni 2011

Dagens REA tips - SANDHAMN snyggast i sommar!


Visst ær det
snyggt med jeans till?
Så dær lagom uppklætt
inbillar jag mig att det blir!
Slænger in ett snabbt rea tips!
Snyggaste trøjan Sandhamn ær på rea nu!

Denna slank ner i min inkøpskorg - ser fram emot en provning nær den anlænder.

Misstænker att den ær snygg att matcha med mina vita jeans?

Vad tycker du om denna?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den är väldigt fin och somrig. Man blir definitivt sugen på att segla när man ser den. :)
Kalassnygg!
Har själv aldrig haft något från L&B. Är det bra kvalitet? Hur är de i storleken?

Kram från Cia

Mollyflickan sa...

Hej, Cia.

Tack för din kommentar. L&B har superkvalitet, betydligt bättre än OM... :D
Jag återkommer med en prövning när den dimpt ner i brevlådan, hoppas bara jag kan ha den nu...
Ha en trevlig kväll.

Mvh,
M