Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

tisdag 23 februari 2010

Så här fin blev Fia i den vita X-stichten!


Som den uppmärksamme bloggläsaren kanske kommer ihåg sålde jag ju en utav mina mest älskade klassiska plagg  i min garderobsrening - den vita X-stichten från Living Tenfold kollektionen.

Dessa äldre x-stichtar brukar dyka upp med jämna mellanrum på ex Tradera - värt att tänka på är att dessa äldre modeller är något kortare än dagens. Mer tunika än klänning alltså!

Återkoppling
Visst är det kul när man får återkoppling från de nya ägarinnorna av älskade plagg som vandrat vidare i Mollyvärlden?

Denna gång är det läckra Fia på bilden ovan, som har skrivit följande om den vackra vita tunikan som hon köpte av mig i min garderobsresning.

"Ibland har man tur. Jag är helt såld på x-stitches kan jag avslöja, så när den här vackra lades ut till försäljning så var jag verkligen på hugget! Den är precis så underbar som jag hoppades och jag kommer att ta väl hand om den! Jag tycker att x-stitches har det mesta: När man har en "dålig" dag så kan man alltid hoppa i en x-stitch, när man vill gå på kalas eller fest passar de precis lika bra, går att "klä upp" och "ned" beroende på vart man ska. Kram, Fia."

Visst blev hon fin?
Vad tycker du om denna numera klassiska modell?

2 kommentarer:

Pingla sa...

Superfin Fia :-)

Längtar till den dagen jag slår till på en x-stitch

Mollyflickan sa...

Pingla

Men du var ju superläcker i den du prövade?
Vad är det som stoppar dig - du är ju en babe i X-stich - och i allt annat oxå för den delen!