Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

måndag 29 juni 2009

Lite Molly sommar till alla Mollyflickor på beachen idag!



En bild från sommarkollektionen 09 till alla härliga Mollyflickor som befinner sig på stranden idag!

Klippor kan jag tyärr inte stoltsera med i min egen strandview framför mig, men en lagom tång och manetbeströdd strand i alla fall.

Längtar dock nästan hem till brevlådan, då jag hoppas att mitt senaste Traderafynd skall ha trillat in idag. Uppdatering kommer i kväll på Bloggen - är så nyfiken på denna sällsynta Mollykofta jag ropat in....

Vi hörs av i eftermiddag!

1 kommentar:

exklusivvardag sa...

Helt underbar bild ju :-)