Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

måndag 29 juni 2009

Taradiddle dress, en kommande goding - speciellt i Royal med rosor?



Taradiddle dress, som vad jag vet kommer att komma i färgerna i Powder, Dk red och Royal. Jag tror Royal dressen kommer att bli grym om det blir broderade rosor på den oxå!
Pris: 1899kr.
Kollektion: Höst 2009

En liten kommande höst tunika att drömma om i sommarvärmen!
Vi ses i kväll, nu skall vi till stranden!

5 kommentarer:

Pingla sa...

Den är supersöt i Royal.
På mig skulle den inte se riktigt klok ut (tror jag) men på en liten smalis kan den nog bli superfin. Tror tex att med jeans till så blir den riktigt boho-chick.

Anonym sa...

Vad fin du var. Men jag är nog benägen att hålla med föregående skribent, jag som är en 4:a kommer nog inte att vara lika vacker i den här skapelsen, tyvärr. Men upp till strl 2 är den nog väldigt klädsam.

Vad är Royal för färg?

Mollytjejen sa...

Underbar och ljuvlig!

Mollytjejen sa...

Hej själv. Din blogg är också jättefin och jag måste erkänna att jag redan länkat till din utan att fråga. Hoppas det är ok?

Självklart får du länka!

exklusivvardag sa...

Den är ju så fin, den kommer man nog införskaffa i höst :-)