Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

onsdag 1 februari 2012

Vad tyckte du om OMs Modevisning ikväll?

Såg att OM sände live modevisning från Stockholm Fashion Week på webben ikväll.
Har inte själv haft möjlighet att se den dock, så nu måste jag helt förlita mig på dig, kära läsare:
Vad tyckte du - hiss eller diss?
Vinna eller Försvinna?

Hoppas jag får möjlghet att se den senare i veckan.

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

Karma sa...

Hiss! <3

Fröken Abbe sa...

Äh, den såg jag inte. Har lite svårt att koncentrera mig på sånt, får väl se vad som dyker upp.
Kram