Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

måndag 30 januari 2012

Min första Campomaggi,C09021 VL i färgen moro

Jag är sist på bollen. Japp, så är det. Jag är inte först på något sätt och vis, nästan så jag är sist. Men det kan också ha sin tjusning.

Som det här med väskor. Jag är en Mulberry och LV tös. Så är det bara, och har varit i ganska många år. Dock började ett annat italienskt märke dyka upp allt oftare på min näthinna i våras - trendiga Campomaggi, som jag helt plötsligt började se lite vars stans i staden.
Men, ståndaktig som jag är, grep jag ett hårdare tag om min Alexa och sa till mig själv - nix pix, ain't gonnna hapen. Men nu när hypen lagt sig, och de trendiga säker hoppat över till något annat trendigt väskmärke - då väcktes mitt begär. När jag fått gå och långsamt suga på karamellen i sisådär sju månader, sedan känner jag mig fullt redo att vara "sist på bollen" och ta steget in i ett nytt träsk. Campomaggi-träsket.

Jag som var så glad och stolt att jag tagit mig någorlunda helskinnad ur OM träsket - kliver nu rätt ner i det italiernska väskträsket.

Jag är knäpp, eller blond? Välj själv.
Men nu är den här godingen på väg hem till mig. Till ett bra pris dessutom.
Ganska skönt en måndag kväll så här på Jylland.

Lev gott! Vi ses i Campomaggi träsket.

Vill du se mer om väskan hittar du det här där den även finns kvar. Ett litet tag till i alla fall!

1 kommentar:

K. sa...

Kul med Campomaggi. De är verkligen välgjorda, snygga och gedigna! Kram