Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

lördag 2 juli 2011

Marstrand, detta är sommar & semester för mig...

Lilltösen i Ralp Lauren klänning och Kavat skor!

Satt på sonens dator nu, och såg det här härliga fotot på lilltösen från Marstrand för någon sommar sedan.
Detta foto symboliserar sommar och semester för min del.

Nu drar jag till Riga, och är tillbaka i framför datorn slutet på veckan igen, see you later girls!
På fredag börjar semestern, och då åker vi till Frankrike några veckor, skall bli helt underbart!

En riktigt gammal Goding, Grandmas coat
i gammal tappning!




Hittade oxå det här fotot på Mollyflickan herself, i en riktig gammal goding, en Grandmas Coat som nog inte finns i så många Mollyflickors garderob misstänker jag?


Vad tycker du om denna gamla goding?
Har du sett den tidigare?
Tycker du bättre om denna långa eller årets korta modell?

3 kommentarer:

Lisa sa...

Gud va häftig! Har jag aldrig set förut?
Finns den i butik nu eller til hösten?

Trevlig blogg!

Mvh,
Lisa

Anonym sa...

Jättefin! Vilken kolletion? Vet du om just den randiga kom i fler färger än blå?
Jag föredrar lång grandmas, döljer baken bättre.:)
Trevli kväll,

Anna

Mollyflickan sa...

Hej,

Lisa,

Tack för din kommentar. Den här är gammal som gatan, så den finns inte att köpa i butik längre. Möjligtvis på någon outlet eller Tradera kan jag tänka.

Anna,
Tack så mycket. Japp, själv gillar jag oxå de längre Grandmasen bäst, måste ha något som döljer ankstjärten därbak ju! :D
Vet på rak arm ej vilken kollektion, men skall se om jag har tagsen kvar när jag kommer hem igen!
Trevlig kväll!