Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

måndag 4 juli 2011

Efterlysning - Spinner Silk Sleeveless Dress i strl 2 önskas!

Snabb efterlysning!

Är det någon som har en Spinner Silk Sleeveless Dress i strl 2 till salu?

Hör av dig i så fall genom att lämna en kommentar med din email adress, alt maila mig på mollyflickan(a)hotmail.se


Tack på förhand!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

Vilken färg är aktuell? Jag har en i victoria som eventuellt kan byta garderob.

Evelina

Anonym sa...

Hej!
Jag efterlyser samma klänning fast i storlek 4!
karin_hoglund@yahoo.com.br
Tack på förhand!
Mvh,
Karin