Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

torsdag 23 juni 2011

Kvällens från damtoan på Monarch i Odense!

Mythic Sweater är rätt rymlig i storleken,
men en förlängare i FoL behövs enligt mig!

Kvällens, som var dagens när fotot togs vid lunchtid idag, kommer från damtoan på Monarch i Odense, på väg hemåt! Inget flådigt ställe att knäppa dagens outfit på precis, men jag körde en "A-K",  och så här ser ju min vardag ut många gånger! Danska vägkrogar, överfyllda med lastibilschaufförer i blåställ, som man får liva upp med en molly eller två!

Färgerna är härligt somriga!
Nåväl - dagens outfit består utav den väldigt tjocka men mysigt stickade tröjan från sommarkollektionen 2010, Mythic sweater har jag för mig att den hette, i strl 3,  FoL i powder strl 2, samt jeans från Lindex. Ecco på fötterna.

Passar bra en sådan här liten halvkall dag med regn och blåst! Skulle gärna velat ha kortare byxor eller leggins, men det hade jag ej med mig i resväskan, och på resande fot är det devisen - man tager vad man haver som får gälla för min del!

Trött och äntligen hemma, men nu är det snart midsommar och nu skall jag ladda batterierna för morgondagen!

Ha nu en fantastisk skön kväll så hörs vi av!

Vad tycker du om detta? 
Hiss eller Diss?
Vet du vad denna tröjan heter, har för nr?

2 kommentarer:

Cia sa...

Vilken härlig tröja, ljuvliga färger!
Ha en trevlig midsommar.

/Cia

Anna E sa...

Mytghic Sweater stämmer ja. Och numret är #820.

Färger ser verkligen ut att passa dig! Och en FOL är ALDRIG fel.