Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

torsdag 25 februari 2010

Nu får det vara bra med negativa tankar!

Nu har jag bestämt mig för att det får vara bra med kvalitetsproblem, negativa tankar och åsikter - jag är ju en positiv och glad skit normalt sett, så jag vill inte att vi bara skall diskutera trista ting här i bloggen!

För mig är det ju inget stort problem, jag kommer bara att handla fler plagg av annat märke som uppehåller den kvalitet som jag vill ha. Svårare än så är det inte för mig.

Deadline imorgon för 360 degree feedback
För dig som ännu inte svarat på min lilla undersökning kan du läsa mer om den här -->
Jag kommer att publicer sammanställningen i slutet av veckan, så senast imorgon fredag behöver jag dina svar, tack. Hoppas du kan ta dig några minuter och svara, det uppskattas verkligen













Lalandia nästa
Nu drar familjen snart till Lalandia i tre dagar, det skall bli helt underbart och precis vad vi suktar över, värme, bad, god mat och härligt boende.

På lördag blir det dock Malmö och Melodifestivalen på plats samt efterfest med deltagarna. Kul, förra året blev dock lite väl bra, halva hotellet, S:t Jörgen, kändes som om det trashades ordentligt efter halv tre någon gång när vi gick och lade oss. Synd för den gulliga hotellpersonalen, för det såg verkligen ut som en krigszon i korriderna dagen efter.

Mitt roligaste minne var dock frukosten dagen efter, man skulle egentligen haft kameran med sig och fotat, så här ser Brinkenstierna, Agnes, Star Pilots ut kl 09.30 dagen efter... Låt oss säga som så, aplesinjuicen gick åt.

Over and out!

5 kommentarer:

Dr Molly sa...

Lalandia, låter hur mysigt som helst i det här vinterslasket! Och sen melodifestivalen! Kan det bli bättre?! Återigen, jag tycker det är superbra att du tar upp våra upplevda problem med odd molly. Vi hade ju inte brytt oss om det inte var för att vi bryr oss om man säger så!

Jag tänkte skriva ett inlägg snart om ny träff i Malmö. På förslag är helgen 17 el 24 april! Skulle någon av dom passa dig?

Kramar

Fengxumamma sa...

Ha några härliga dagar på Lalandia. Ett populärt ställe ivår familj med.
Efterfesten låter ju intressant "grymtar".
må gott
kram

Unknown sa...

Vad roligt med Lalandia. Håller med dig. Nu rycker vi upp oss :D Kram

Ingrid sa...

Härligt med er resa, jag avundas er. Här i norr i ödemarken lär det vara vinter och kyla många många månader ännu...

Håller med, sudda bort alla tråkiga tankar om Om och njut av de godingar du har i din garderob och dom som komma skall.

Det tänker jag göra :0)

~Livet i byn

Carinale sa...

Guu så härligt med semster, wow - längtar (säger den mitt-emellan-lediga jag)
Såg din enkät, öppnade den men kände att den var väääldigt omfattande, tänkte att jag skulle fylla i den vid ett senare tillfälle, som har förmåga att aldrig komma...

/Carina