Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

fredag 15 januari 2010

Trevlig helg och ett litet roande videblogg inslag från Youtube!

Kikar in lite snabbt och säger hej. Har rätt så mycket att göra på arbetet f.n. så tiden att uppdatera bloggen som jag borde finns inte riktigt för närvarande. Hoppas på din förståelse för detta.

Rensning i Mollygarderoben
Jag har rensat lite i mina Molly görmmor, och funnit några gamla klassisker som snart skall få flytta för att bereda plats för vårens och sommarens nyheter. Det kommer mest att bli klassiker i strl 2 - men är du på jakt efter några sådana, håll utkik under helgen.

Roande videoklipp
Måste lägga upp detta lilla urklipp - är detta OMs nya målgrupp måntro? (Med tanke på hur storlekarna bara blir mindre och mindre).

Speciellt med tanke på " jag köpte en Odd Molly jacka för 1000kr men sa inget till min pappa" - nej, men då tar jag lägger upp filmen på Youtube istället så att hela världen får se den...

Skrattade hur som helst gott åt klippet - skönt att den tiden är passerad....

Fredagsmyyys i massor!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Usch - så där vill jag inte att mina döttrar skulle visa upp sig på nätet. Nackdelen med det uppkopplade samhället - allting sparas och kan visas.

Vi finns här när du har tid för bloggandet igen.

Kram
Linda

Evalena sa...

Den där har jag också sett! :-) SÅg även nåt franskt reportage fr vad jag antar var en OddMollybutik/-avd nånstans i Frankrike där intervjuoffret hade "min" bruna mönstrade overall på sig. Varför såg hon enbart cool ut i sin. jag ser enbart töntig ut i min.......

Ha en trevlig helg på dig!
kram

♥ Bina ♥ sa...

Haha - men det där är väl en parodi på Kissie med flera?

Mollie sa...

Jag vad säger man... kommer inte heller vilja att mina döttrar visar upp sig heller. USCH

Tina sa...

ojjj....

Ha en trevlig helg.

Kramar!

Anonym sa...

Kolla in denna Odd Molly Blogg! Det är ett måste =)
http://oddmollylovesyou.blogg.se/

Anonym sa...

Väntar med spänning på vad som måste flytta!

Slit inte ut dig
massor med kramar ChrisitnaB