Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

tisdag 12 januari 2010

Sommaren är här!

Ja, kanske inte riktigt när jag tittar ut på ett vinterlandskap, men Mollysarna är här i alla fall på bild på hemsidan.

Mycket, mycket läckra plagg, varav flera jag lätt skulle kunna tänka mig!


#179, Cc coat

Den här hade gärna fått flytta hem till mig!

Har du själv funnit några önskemål eller måsten ännu?

2 kommentarer:

Lotta sa...

Den är snygg! Vet du vad den kommer att kosta - den korta skinnjackan låg ju runt 14000:- så den här lär väl kosta ännu mer...

Saknar dina outfits bilder.

Evalena sa...

uj vilken snyggo! törs inte ens tänka på priset men gärna fick den flytta hit också! En klassiker skulle jag vilja kalla den!

kram!