Välkomna till att dela en del utav mitt liv!
Bloggen innehåller mycket mode, mest Odd Molly men även andra märken jag gillar skymtar förbi, vacker inredning, tankar och funderingar. Även lite husbyggar tankar kommer att diskuteras och ventileras!

Lämna gärna ett avtryck, det uppskattas varmt!

måndag 6 juli 2009

Mollyspaning under Match Cup Sweden veckan i Marstrand!




Nu är jag så äntligen tillbaks i e-världen igen! Efter en helt makalös vecka i ett soligt och underbart Marstrand har jag nu återkommit till den härliga internetuppkopplingens värld, och min blogg!

Lite Mollyspaning under Marstrands veckan:
Mest sedda Mollyplagget: Helena loves terry sundress i rosa eller blått

Mest sedda märkesbikini på "kidsen": 993 - Terry bikini top & 994 - Terry bikini bottom

Mest sedda Mollykoftan: Grandmas coats i mängder, rose eller rött vanligast

Häftigaste Molly kombinationen kvällstid:
724 - Contour stretch jeans flare samt Full embroided Smock Dress # 859 i chalk med rosor samt skinnjackan med Odd Molly fjärilen från Vive La Difference kollektionen. Snygg kombination som attans!
(Kombinerat med skyhöga och ack så snygga LV-sandaler, vet dock ej om de var äkta eller fejk, men gissar på äkta pga resten av outfiten och LV väskan från senaste kollektionen, denna var äkta!)
Trendspaning inne på MAMAs i fredags kl 23.00 så lite dålig skärpa...

En liten privat reflektion var att jag såg en sådan här jacka på Tradera för några veckor sedan, om jag inte missminner mig gick den för runt 15000:- till någon lycklig auktionsvinnare!
Sådan jacka vill jag ha!

Snyggaste "casual" kombinationen på Lasse-Maja värdshuset lördag eftermiddag: Odd Molly Berry Dress i chalk och Buffalo Gal Jeans Jacket.

Mycket härliga Mollykombinationer alltså - ett litet Mecka för trendspaning alltså!

Det enda negativa var att jag hade noll och ingen connection på mitt 3G modem, så därför har bloggen varit ouppdaterad i en vecka! Men nu är jag back in Business!

Vad har du själv gjort denna veckan?
Vilken Mollyoutfit har du själv använt flitigast i sommarvärmen?

7 kommentarer:

Pingla sa...

Ehey! You're back!
Synd att du inte hade kameran med dig. Kunde gjort ett litet fotoreportage där. :-)

När det har varit varmt har jag bott i mina #329:or för de är så luftiga och svala när solen gassar.

Mollyflickan sa...

Japp, back in business!
Har haft lite mer än lovlig internet & blogg-abstinens kan jag lova...!!!

Men som sagt, ett Mecka för oss Mollyälskare!

Kan du inte lägga upp ett foto på dina #329:or, nyfiken ju???

exklusivvardag sa...

Välkommen tillbaka :-)

♥ Bina ♥ sa...

Åh välkommen hem igen - du är saknad!

Jaaa men du maila mig är du snäll så lägger jag dig i listan för träff! (så dumt att man inte behöver ange mailadress när man skriver kommentarer)

sabina_veronika@hotmail.com


KRAM

Mollyflickan sa...

Mail är på väg!

Pingla sa...

Tjaaaa, i morgon kanske är en 329a-dag :-).
Ska se om jag kan få ihop något ap-dåligt foto igen.

A-K sa...

Kul att du är tillbaka!
Då har du ju varit bara ett stenkast från mig... jag bor i Stenungsund :)